شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

كميته هاي ملي المپيك ايران و آلمان تفاهم نامه همكاري با همديگر امضا كردند8.7.97

كميته هاي ملي المپيك ايران و آلمان  تفاهم نامه همكاري با همديگر امضا كردند

 

رئساي كميته هاي ملي المپيك ايران و آلمان در نشستي كه با هماهنگي سفارت ايران در برلين برگزار شده بود با همديگر ديدار به بحث و تبادل نظر پرداختند و در انتها با امضا تفاهم نامه اي  براي همكاري هاي دوطرفه توافق كردند.

در اين يادداشت تفاهم بر اراده طرفين جهت ارتقاي روابط موجود و نيز بر ضرورت پيروي از منشور المپيك به عنوان مجموعه قوانين ناظر بر فعاليت جنبش المپيك و ارزش‌هاي اخلاقي در ورزش تاكيد شده است. طرفين همچنين توافق نموده‌اند در زمينه مبارزه با دوپينگ كه بطور واضح اصول اخلاقي تصريح شده در مفاهيم المپيك را نقص مي كند، همكاري كنند.

همكاري‌هاي فني، تبادل مربي و استفاده از تجربيات ورزشي در رشته هاي مختلف، برگزاري اردوهاي تمريني براي تيم‌هاي مختلف ورزشي و كلاس‌هاي آموزشي و مربيگري در چارچوب تنظيم شده توسط كارشناسان ورزشي دو كشور از مفاد اين يادداشت تفاهم همكاري است.

كميته ملي المپيك آلمان در چارچوب برنامه‌هاي بين‌المللي وزارت خارجه آلمان، تجربيات مربيان آلماني را در اختيار ايران قرار خواهد داد و جهت شركت كارشناسان ورزشي ايران دردوره‌هاي آموزشي در آلمان در رشته‌هاي دو و ميداني و فوتبال تسهيلات لازم را براي كميته ملي المپيك ايران فراهم خواهد نمود.

براي مشاهده تصاوير سفارت ايران در برلين به گالري تصاوير سايت مراجعه فرماييد

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.